Waar je aan moet denken bij offline marketing 

  • Outdoor reclame, ook wel Out Of Home genoemd. Voorbeelden hiervan zijn snelwegmastreclame, abri’s, driehoeksborden, stoepborden en busreclame;  
  • Brochures, flyers, folders, posters, visitekaartjes, maar bijvoorbeeld ook een Instagram frame.  
  • Een advertentie of advertorial in de (lokale) krant, een sportblad of een tijdschrift.  
  • Direct Marketing. Zo hebben we een klant van ons geholpen aan meer positieve reviews. Dat deden we door de wikkel van een Tony Chocolonely-reep te ontwerpen in hun huisstijl en deze te voorzien van een QR-code naar Google of Trustpilot. Met de reep stuurden we een klein, informatief kaartje over de actie mee.  

Hoe je offline marketing kunt inzetten naast online marketing  

Wil je graag jouw naamsbekendheid vergroten, dan adviseren wij om offline marketingmiddelen op te nemen in jouw marketingmix. Bewust of onbewust registeren jouw ogen de offline uiting, bijvoorbeeld als je voorbij fietst of langs een stoepbord loopt. Komt je doelgroep daarna online in aanraking met jouw merk, dan is de kans groot dat zij jou herkennen en sneller op jouw naam klikken. Waarom? Omdat herkenbaarheid vertrouwen geeft. Zo versterkt jouw offline uiting jouw online uiting.  

Zo helpen wij jou met offline marketing 

Onze vormgevers werken nauw samen met onze contentmarketeers en online marketeers. Daardoor is jouw offline uiting straks geen losse flodder, maar maak je indruk op jouw doelgroep. Met een indrukwekkend ontwerp en een scherpe tekst die naadloos aansluit op jouw online marketingactiviteiten.  

Laat ons jou helpen. Plan een gratis kennismakingsgesprek in. Dan bespreken we samen welke offline marketingmiddelen jou helpen om je doelen te bereiken.  

Laten we je wens bespreken

We brainstormen graag met jou over de mogelijkheden
Vincent 1
Vincent Castenmiller
Directeur-eigenaar
Neem contact met mij op