Branding bestaat uit… 

 

1. Jouw merkinnerlijk  

Dit weerspiegelt wie je bent als merk en gaat over je identiteit. Waar sta je voor? Welke boodschap wil je aan jouw doelgroep vertellen? Maar ook: hoe communiceer je die boodschap effectief aan je doelgroep? De antwoorden op deze vragen beschrijven we in jouw tone of voice 

Waarom jouw tone of voice belangrijk is

2. Jouw merkuiterlijk 

Het is het eerste wat opvalt en laat direct een indruk achter bij jouw doelgroep. Je hebt maar één kans op een goede, eerste indruk en die kans wil je natuurlijk grijpen. Dat doe je met een passende huisstijl en een pakkend logo, waarin we onder meer jouw merkkleuren, typografie en vormen bepalen. Het moet jouw doelgroep aanspreken en overtuigen om kennis te maken met jouw innerlijk.

De voordelen van een passende huisstijl en pakkend logo

Tevreden klanten

Een moderne en zakelijke uitstraling voor Moretec Plastic Machinery

op basis van een gedegen marketingstrategie!

Toename in de online zichtbaarheid en conversies van Avontuur-BlachereNL

door inzet van een sterke strategie en tone of voice

Laten we je wens bespreken

We brainstormen graag met jou over de mogelijkheden
Vincent 1 Alt
Vincent Castenmiller
Directeur-eigenaar
Neem contact met mij op