Beursstrategie

Voordat je bepaalt aan welke beurs je deel wilt nemen is het goed om in kaart te brengen welke beurzen er allemaal zijn en welke interessant zijn voor jou. Waarom wil je aanwezig zijn op deze beurs en wat wil je ermee bereiken? Uiteraard houd je rekening met de doelgroep van de beurs en welke bezoekers erop af komen.

Samen met jou stellen we doelen op en bepalen we wat er nodig is om deze doelen te behalen. Wie of wat zijn er nodig om van de beurs een succes te maken? Ga je bijvoorbeeld een product demonstreren, dan is het handig om een productdeveloper aanwezig te hebben in jouw beursstand. Voor ieder doel zijn weer andere middelen nodig.

Beursmateriaal

Voor iedere beursdeelname is er beursmateriaal nodig. Dat begint bij de basis: een beursstand, maar het gaat veel verder dan dat. Denk bijvoorbeeld aan de aankleding van jouw beurs, banners, beeldmateriaal voor op schermen, weggevers als pennen en sleutelhangers, flyers, brochures en tasjes waarin je spullen mee kunt geven. Uiteraard kunnen wij dit allemaal voor jou verzorgen.

Begeleiding voor, tijdens en na de beurs

Een beursdeelname kan wel vijf keer zo effectief zijn wanneer er goede marketingactiviteiten aan verbonden zijn. Daarom begeleiden wij jou zowel voor, tijdens als na de beurs. Eerst brengen we mensen op de hoogte van jouw beursdeelname, tijdens de beurs delen we beelden van de deelname en achteraf delen we hoe het is gegaan. Ook bij een goede leadopvolging kunnen we jou ondersteunen.

Wil jij goede marketingondersteuning voor jouw beursdeelname? Wij denken graag met je mee en staan klaar om jou te helpen. Neem voor meer informatie contact met ons op.