Strategie en planning

Wil je gericht adverteren, denk dan goed na over de doelgroep, boodschap, timing en kanalen die je inzet. Durf verder te denken dan een advertentie in de krant. Misschien past social advertising of een bannering campagne wel veel beter bij het doel dat je hebt. Als je eenmaal hebt besloten wat je wil, is het een hele klus om de campagne in gang te zetten. Advertentieruimte moet worden ingekocht, er wordt tekst en beeld verzameld en de advertentie moet worden vormgegeven.

Voor de specialisten van ipsis is adverteren daily business. Wij bepalen samen met jou wat de beste strategie is, welke mediakanalen daarbij passen en wanneer de campagne het beste van start kan gaan. Vaak kiezen wij voor een crossmediale aanpak, een combinatie van on- en offline middelen. Maar zoals gezegd, dat is afhankelijk van de doelen die je hebt.

Adverteren volgens ipsis

Wij gaan altijd uit van een mediaplan. Dit plan wordt speciaal voor een campagne opgesteld of bestrijkt een langere periode. Wij maken gebruik van ons grote netwerk bij uitgeverijen van kranten, magazines en online platformen. Jij profiteert van deze contacten, want door slim in te kopen wordt geld bespaard. Het gehele traject van de opmaak tot aan de deadline voor plaatsing wordt door ons bewaakt.

Wil je een mooie reclamecampagne uitwerken of heb je vragen over adverteren? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag.

Crossmediaal concept voor Fiets.com

Wil jij meer informatie?

Vul onderstaande formulier in:

Naar tips en updates

Nieuwsbrief ontvangen?
Ik accepteer de privacyvoorwaarden