Om de specialiteiten van Timmerfabriek Visser onder de aandacht te brengen bij de bestaande en potentiële klanten heeft ipsis een vijftal leaflets gemaakt. Ieder leaflet een eigen onderwerp: kozijnen/ramen/deuren, het Visser H-raam, trappen, profiel en lijstwerk en een algemeen leaflet met een beschrijving van het bedrijf.

Opfrissing huisstijl

Het eerste leaflet is met een postmailing verstuurd naar zo’n 1000 adressen. Vanwege deze uitgebreide mailing is ook de huisstijl is opgefrist en over alle uitingen gelijk getrokken. In de begeleidende brief werd de klant er op geattendeerd dat er een mooie map met de overige leaflets kon worden aangevraagd. “Het is een mooie verzameling geworden”, aldus Roel Scholtens, directeur van Timmerfabriek Visser. “De map geeft mooi weer wat wij als bedrijf allemaal in huis hebben.”

Communicatietraining

De postmailing is nagebeld. Om hier het beste uit te halen hebben een aantal werknemers van Timmerfabriek Visser een communicatietraining gehad van Wijnand Beemster van Salesgroei. “Hier hebben wij veel van geleerd. Het nabellen was veel werk, maar door de training hebben wij er wel het meeste uit weten te halen.”

Wilt u ook postmailing versturen naar uw klanten, communicatietraining of nieuwe huisstijl? Neem dan eens contact met ons op. Wij helpen u graag in het behalen van het beste resultaat!