Bij het kopen van een keuken komt heel veel kijken. Het is een grote uitgave, er is veel keuze in de mogelijkheden en mensen laten zich hierbij graag adviseren. Kroonkeukens heeft voor elke kok een passende keuken. De nieuwe website van Kroonkeukens laat ook daadwerkelijk alle keuzemogelijkheden zien met een uitstraling die écht bij hen past. Onlangs vierde Kroonkeukens na een succesvol jaar haar 1-jarige jubileum.

Onze oplossingen

ipsis is gestart is met een ontwerp voor een nieuwe website, waarin op een overzichtelijke manier de producten en diensten zijn weergegeven. Ook is er meer ruimte gecreëerd voor het plaatsen content. Kroonkeukens heeft voor de invulling van de marketingactiviteiten gekozen voor een meer structurele aanpak. Er is behoefte aan goede ondersteuning om de website meer informatief en up-to-date te houden. Dit zorgt onder meer voor een betere online vindbaarheid en biedt mooie input om ruchtbaarheid aan Kroonkeukens te geven via de social mediakanalen. ipsis biedt Kroonkeukens ondersteuning aan de hand van een inboundmarketingabonnement. Op structurele basis worden onder meer contentitems gecreëerd en nieuwsitems geschreven.

Bent u ook benieuwd naar het resultaat van de website van Kroonkeukens, naar de nieuwste trends op keukengebied of de diversiteit aan keukens en apparatuur? 

Gebruikte oplossing

Bekijk het resultaat

Naar de website
Marije Bregman Marije Bregman
Marketeer
Marije Bregman

Al van jongs af aan ben ik gek op schrijven. Dat is in de loop der jaren alleen nog maar meer geworden. Ik vind het dan ook heerlijk dat ik mij als contentmarketeer iedere dag bezig mag houden met het creëren van content voor onze klanten.

Meer over Marije