Briefpapier, visitekaartjes, een website en een logo ontwerpen; Melvin Bouterse van Fitnessworx besteedde het graag aan één bedrijf uit. “Want dat werkt makkelijk en efficiënt. Één contactpersoon en één aanspreekpunt voor mijn vragen en input.”

Onze oplossingen

Fitnessworx is een sportschool 2.0 en richt zich op sporters die niet op een traditionele manier (sportschool), maar op een doelgerichte en resultaatgerichte manier met minimale middelen een maximaal resultaat willen bereiken. Deze resultaten worden verkregen door het inbrengen van hoogwaardige kennis en ervaring, gecombineerd met een persoonlijke aanpak door één van de personal trainers.

Doelgericht en resultaatgericht

Om dit nieuwe concept duidelijk vorm te geven heeft ipsis voor Fitnessworx een huisstijl (briefpapier, visitekaartje en logo) ontwikkeld en een onepage website. “Ik wil klanten en potentiële klanten informatie bieden waardoor zij geïnteresseerd raken in onze diensten. Daarbij vind ik een gebruiksvriendelijke en duidelijke website erg belangrijk. Daarnaast moest er een passende huisstijl ontworpen worden in een frisse kleurstelling.”

Pandbelettering

Uiteindelijk heeft Fitnessworx naast de huisstijl en website ook de pandbelettering aan ipsis uitbesteedt. Melvin Bouterse legt uit: “Door de goede samenwerking met ipsis, met name projectleider en designer Stephanie Laan, heb ik besloten om ook de pandbelettering door hun te laten doen. Zij weten wat ik graag wil en hadden met de website en huisstijl al erg goed werk geleverd, dus ik wist zeker dat dit ook goed moest komen.”