De website van De Leeuw van Putten gaat met de tijd mee. Met een nieuw design en een nieuwe website zijn zij klaar voor de toekomst. Vanaf nu is het woningaanbod in Spijkenisse nog duidelijker terug te vinden op de site. 

Onze oplossingen

Om de bezoeker meer van dienst te zijn is de indeling van de website aangepast. “Voor een bezoeker van de site is het nu gemakkelijk om snel bij de juiste informatie te komen” ,aldus Robert Geertsma. Ook functioneel is de website verbeterd. Bezoekers kunnen deze nu gemakkelijk via hun telefoon bekijken. Geertsma: “Zo zijn wij overal en altijd bereikbaar voor onze klanten”.

Klantenportaal

De website omvat tevens een klantenportaal. Binnen dit klantenportaal kunnen huurders van De Leeuw van Putten vele verschillende aspecten regelen en wijzigingen doorvoeren. Zo is het in het klantenportaal mogelijk om de persoonsgegevens te wijzigen, een medehuurder in te schrijven en kan men een reparatieverzoek indienen. Daarnaast bestaat er binnen het klantenportaal de mogelijkheid om een betaaloverzicht te raadplegen.

Met de invoering van het klantenportaal is de dienstverlening van De Leeuw van Putten aanzienlijk verbeterd. De kleinere administratieve handelingen en andere zaken kunnen nu eenvoudig en snel online geregeld worden.

Bekijk het resultaat

Naar de website