Op maandelijkse basis voert ipsis diverse werkzaamheden voor Bert Jonk Autoverhuur uit onder de noemer ‘inboundmarketing’. Dit betekent dat wij zorgen voor contentcreatie, -distributie en –optimalisatie. Zo werken wij, in samenspraak met Bert Jonk Autoverhuur, onder andere aan de nieuwsbrief en voeren wij SEO- en SEA-werkzaamheden voor hen uit. 

Onze oplossingen

Per januari 2016 heeft het nieuwe filiaal in Zaandam haar deuren geopend. Rondom dit evenement hebben wij een opvallende campagne opgezet. Een mooie gelegenheid om Bert Jonk Autoverhuur zowel online als offline extra onder de aandacht te brengen. De huidige AdWords-campagne werd uitgebreid, rekening houdend met de zoekwoorden van potentiële autohuurders in de regio Zaandam. Indien er op een van de zoekwoorden wordt gezocht, wordt de advertentie in Google naast of boven de diverse zoekresultaten weergegeven.

Offline aanwezigheid ook cruciaal

Ondanks dat er een sterke focus is op online kanalen, is offline marketing ook cruciaal voor succesvolle campagnes. Voor Bert Jonk Autoverhuur hebben wij, op strategische punten in de regio Zaandam, green graffiti ingezet. Green graffiti is een methode om een reclameboodschap als straatreclame in te zetten, de uiting blijft tussen de twee weken en zes maanden zichtbaar. De uiting werd met een sjabloon en een speciale hogedrukreiniger op de straat en/of stoep geplaatst. Een milieuvriendelijke en vooral unieke manier om de boodschap opvallend in beeld te brengen. Om dit extra kracht bij te zetten zijn er in de regio Zaandam A0-borden geplaatst die dagelijks door heel veel mensen opgemerkt worden, zodat Bert Jonk Autoverhuur ook in Zaandam absoluut niet te missen is.

Inmiddels zijn de eerste resultaten bekend en is de klant uiterst tevreden met de resultaten. De AdWords-campagne en ook de A0-borden en green graffiti hebben al gezorgd voor nieuwe klanten in Zaandam. Meer weten over Bert Jonk Autoverhuur?