MailOn

Met onze e-mailmarketingtool MailOn kun je online e-mailcampagnes maken en beheren. Je kan zo jouw doelgroep, verdeeld in specifieke contactlijsten, heel gemakkelijk gepersonaliseerde e-mailings toe sturen.

Naar tips en updates

Nieuwsbrief ontvangen?
Ik accepteer de privacyvoorwaarden

Gepersonaliseerde e-mail

Een groot voordeel van de e-mailmarketingtool MailOn is dat er statistieken van jouw verzonden mailing worden bijgehouden. Deze statistieken geven jou onder meer inzicht in het gebruik per device zoals mobiele telefoons en tablets. Maar ook ontdek je op welke nieuwsitems wordt doorgeklikt. Op deze manier krijg je inzicht in de interesses van jouw doelgroep. Je kunt de volgende mailing dan aanpassen aan de behoeften van jouw klanten. Hiermee past MailOn perfect binnen een inboundmarketingstrategie: je klanten voorzien van de door hen gewenste informatie. Aan de hand van de informatie die MailOn jou geeft, kan een crossmediaal vervolgtraject met telemarketing of direct marketing ook verstandig zijn om het contact met jouw (potentiële) klant nog meer te optimaliseren.