Fitnessclub Nederland is een fitnessketen met een tiental clubs verspreid door Nederland. Al sinds het ontstaan van Fitnessclub Nederland in 2015 zijn wij betrokken bij de marketingactiviteiten. Met de groei van Fitnessclub Nederland groeit ook onze ondersteuning. Wat begon met het ontwikkelen van een website en het beheren van de sociale mediakanalen is uitgegroeid tot de complete marketingmix. Inmiddels werken wij met een heel team op wekelijkse basis aan strategieën, planningen, campagnes en uitingen. Om deze campagnes kracht bij te zetten zijn er actiegerichte landingspagina’s opgezet.

Een nieuwe manier voor het verzamelen van leads

Voor Fitnessclub Nederland zetten wij meerdere keren per jaar campagnes op. Eén van de belangrijkste campagnes zijn de campagnes om nieuwe leden te werven. Dit doen wij op verschillende manieren. Om zoveel mogelijk mensen te bereiken zetten we de campagne groots op: van A0 posters langs wegen, abri’s op stations en flyers tot online campagnes op social media. Kortom; we doen er alles aan om zoveel mogelijk nieuwe leden te werven.

Wat nog ontbrak was een goede pagina waar geïnteresseerden hun gegevens kunnen achterlaten om deel te nemen aan een actie. Wij hebben voor iedere fitnessclub een landingspagina opgezet die geheel aansluit bij de huisstijl van Fitnessclub Nederland. De pagina is per actie aan te passen met de juiste informatie en bijpassende afbeeldingen.

Opvallende call-to-actions

De landingspagina’s hebben opvallende call-to-action knoppen die bezoekers van de pagina aansporen om hun gegevens middels een contactformulier achter te laten. De informatie van de geïnteresseerde komt direct binnen in de mailbox van de desbetreffende fitnessclub. Op deze manier kunnen de leads direct opgevolgd worden. 

Countdown

In de landingspagina’s is een countdown gebouwd. Door het instellen van een begin- en einddatum van de actie krijgen bezoekers van de pagina te zien hoeveel tijd ze nog hebben voordat de actie afloopt. Dit kan een extra trigger zijn voor iemand om zich snel aan te melden.

Uitgelichte usp’s

Om de nog twijfelende mensen over de streep te trekken hebben we op de landingspagina’s ruimte gemaakt voor het benoemen van alle usp’s. In het cms van de landingspagina’s is een functionaliteit ingebouwd waarmee we usp’s kunnen aanmaken en kunnen koppelen aan bepaalde clubs. Zo krijgt iedere bezoeker altijd de bijpassende voordelen van de desbetreffende club te zien.

Op naar mooie resultaten

Momenteel draait de eerste campagne die leidt naar de landingspagina’s. We kijken uit naar de eerste mooie resultaten! Benieuwd hoe de actiepagina eruit ziet? Bekijk via onderstaande knop de actiepagina van één van de clubs.

Bekijk het eindresultaat
Melissa ten Klei Melissa ten Klei
Marketeer
Melissa ten Klei

Bij ipsis kan ik mijn enthousiasme voor marketing kwijt in mijn dagelijkse werkzaamheden. Een hecht team vol passie, kennis en creativiteit; ik voel mij hier écht thuis. Ik werk hard om het beste resultaat voor onze klanten te behalen. Wanneer mijn inspanningen in succes resulteren is mijn dag geslaagd en ga ik tevreden naar huis!

Meer over Melissa

Vincent Castenmiller Vincent Castenmiller
Directeur-eigenaar
Vincent Castenmiller

Ik ben trots op ons creatieve team en ik krijg energie van het goede contact met onze klanten. Elke dag ga ik met een brede lach naar kantoor!

Meer over Vincent

Naomi Sauer Naomi Sauer
Marketeer
Naomi Sauer

Van het bedenken en realiseren van succesvolle reclame-uitingen en campagnes tot het creëren van de juiste ‘brand awareness’. Bij ipsis kan ik onze klanten echt helpen met een marketingstrategie op maat gemaakt. Ik zie de uitdaging om successen te behalen en waarde te creëren voor onze klanten.

Meer over Naomi

Puck Holshuijsen Puck Holshuijsen
Webdeveloper
Puck Holshuijsen

Als webdeveloper bij ipsis houd ik me bezig met het ontwikkelen van websites en webshops. De uitdaging is het zorgen voor de best passende oplossingen voor onze klanten: elke opdracht en elke website is weer anders. Ik krijg er een kick van om met creatieve oplossingen te komen en een goed werkend eindproduct te maken waar de klant tevreden mee is. Mijn kennis en creativiteit inzetten vind ik het leukste wat er is! Als developer ben je nooit uitgeleerd en dat maakt elke dag weer anders.

Meer over Puck

Annemieke Kreune Annemieke Kreune
Grafisch vormgever / videograaf
Annemieke Kreune

Meer over Annemieke

0229272700