Tijd en kosten besparen

In een klantportaal bedient de klant zichzelf. Hij kan bijvoorbeeld een bestelhistorie inzien, naam- en adresgegevens wijzigen, voorkeuren aangeven of contact opnemen met de klantenservice. Ook is het mogelijk om in het klantportaal downloads beschikbaar te maken. Communicatie met de klant wordt dus niet alleen gerichter, maar ook efficiënter. Daarmee bespaar je op termijn veel onnodige kosten.

De website en het klantportaal worden gekoppeld aan het CRM, ERP of ander backofficesysteem.

Veilig en betrouwbaar

Het inloggen op een klantportaal gebeurt via een veilige SSL-verbinding. Jouw klanten hebben beschikking over een beperkte hoeveelheid informatie en kunnen niet bij jouw bedrijfsgegevens of gegevens van andere klanten. Je kiest zelf waar je het klantportaal voor wil gebruiken en welke gegevens je hier deelt. Het is zelfs mogelijk om verschillende klanten verschillende rechten te geven. Inloggen op een klantportaal kan natuurlijk vanaf elke locatie en vanaf elk apparaat.

Verbeter jouw service met een klantportaal 

ipsis richt zich bij de ontwikkeling van een klantportaal op de eindgebruiker: jouw klant. Daarom brengen wij goed in kaart wat het doel van het portaal is en waarom dit voor de klant van toegevoegde waarde is. Gebruiksvriendelijkheid staat voorop. Want de extra service in de vorm van een klantportaal moet natuurlijk wel gemakkelijk toegankelijk zijn.

Wordt jouw website binnenkort uitgebreid met een klantportaal? Wij gaan graag voor je aan de slag. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij adviseren je graag!

Wil jij meer informatie?

Vul onderstaande formulier in:

Naar tips en updates

Nieuwsbrief ontvangen?
Ik accepteer de privacyvoorwaarden