Onze werkwijze

Bij ipsis maken wij communicatie en websites waarmee wij het beste resultaat voor jouw organisatie willen behalen. Wij horen graag wat jouw doelen zijn en denken met je mee over andere kansen. Het team van ipsis komt met ideeën die helpen bij het realiseren van jouw doelen. Samen met jou maken we van het project een succes. Dit pakken wij als volgt aan.

Kennismakingsgesprek

Kennismakingsgesprek

Na een eerste aanvraag nemen we contact met je op en plannen we een kennismakingsgesprek. In dit gesprek komen we meer te weten over jouw onderneming, doelen en wensen. We brengen alle wensen voor de nieuwe website, webshop, intranet, applicatie en/of marketingondersteuning in kaart. Uiteraard denken we graag met je mee en gaan we op zoek naar de juiste oplossing.

Analyse

Analyse

Om te bepalen wat er nodig is, voeren we eerst een analyse uit. We bekijken de statistieken van jouw huidige website, webshop en/of campagnes. Daarnaast brengen we jouw behoeftes in kaart en kunnen we de gewenste onderdelen, technieken en middelen kiezen. Op basis van het kennismakingsgesprek, de analyse en jouw wensen brengen wij een advies uit en maken we een offerte. Na akkoord gaan we van start.

Strategie en plan van aanpak

Strategie en plan van aanpak

Wie iets wil bereiken, moet eerst een duidelijk plan hebben en doelen stellen. Daarvoor heb je goed inzicht nodig in jouw doelgroep, de markt en unieke waarde. Wij zetten onze kennis en ervaring om in een gestructureerd plan van aanpak en strategie. Van missie en visie naar concrete doelen en doelstellingen en van een goed uitgedacht mediaplan en een contentplanning naar een sterk merk en meer conversies. Met een goede strategie en plan van aanpak heb je een uitgestippeld pad dat we samen gaan bewandelen. Uiteraard wordt er onderweg weleens iets bijgesteld, want jouw organisatie en de markt staan nooit stil!

Ontwerp

Ontwerp

Met onze kennis en creativiteit maken wij een mooi design voor jouw website, webshop, intranet of applicatie. Middels een logische structuur, voldoende conversiemogelijkheden en goede gebruiksvriendelijkheid zorgen wij voor traffic naar jouw website. Bij het ontwerp houden we rekening met jouw wensen, de huisstijl en functionaliteiten. Je wordt betrokken bij het gehele proces. Ben je helemaal tevreden met het ontwerp en is het volledig naar wens? Dan gaan we door naar de volgende stap: de technische realisatie.

Technische realisatie

Technische realisatie

Tijd om het ontwerp tot leven te brengen: jouw website, webshop, intranet of applicatie wordt gebouwd door onze ervaren webdevelopers. Wij bouwen onze websites in Umbraco. Een gebruiksvriendelijk en veilig content managementsysteem. Er zijn veel mogelijkheden en je kunt met dit systeem zelf jouw website of webproject eenvoudig beheren. Uiteraard zorgen we ervoor dat jouw website gebruiksvriendelijk is en werkt op alle apparaten en browsers. Na een uitgebreide testperiode en het verhelpen van de laatste bugs kan het project voorzien worden van content.

Content

Content

Wat is een website, webshop, intranet of applicatie zonder teksten, afbeeldingen en video’s? Om het plaatje compleet te maken is er goede content nodig. Dit draagt bij aan een goede ervaring van de websitebezoeker, maar ook aan de vindbaarheid van jouw webproject. Wij schrijven professionele en pakkende teksten die geschikt zijn voor zoekmachines en zorgen voor passend beeldmateriaal. Zo geven wij jouw webproject een vliegende start!

Marketing

Marketing

Na de lancering van jouw website, webshop of applicatie wil je uiteraard dat deze goed gevonden wordt, zichtbaar is en onder de aandacht bij jouw doelgroep komt. Onze marketeers zorgen ervoor dat er bezoekers naar jouw website of webshop komen. Omdat geen enkel bedrijf hetzelfde is, is onze aanpak nooit hetzelfde. Wij maken voor jou een persoonlijke marketingmix met een combinatie van middelen die passen bij jouw doelen. Samen met jou zorgen we ervoor dat deze worden bereikt.

Optimalisatie en beheer

Optimalisatie en beheer

Na de lancering van jouw project zitten we uiteraard niet stil. Bij een nieuwe website, webshop, intranet of applicatie is het belangrijk om deze te blijven monitoren, meten en optimaliseren. Denk bijvoorbeeld aan conversie-optimalisatie om zo nog meer aanvragen en orders te stimuleren. Dankzij de analyse van jouw webproject en marketingactiviteiten komen er verbeterpunten naar boven en kunnen we deze optimaliseren.