Chat op de website

Direct contact met jouw klanten? Dan is een chatfunctie op jouw website een goede uitbreiding van je contactmogelijkheden. Dankzij de chat kunnen klanten direct contact met jou opnemen in het geval van vragen. Zo verkort je de doorlooptijd van vragen én verhoog je de gebruiksvriendelijkheid van jouw website en bedrijf.

Naar tips en updates

Nieuwsbrief ontvangen?
Ik accepteer de privacyvoorwaarden

Chatten met klanten

Door de intrede van social media verwachten klanten snel in contact te komen met jouw bedrijf. Uit onderzoek is gebleken dat klanten verwachten contactaanvragen binnen een aantal uur beantwoord te krijgen. Door chat toe te voegen aan jouw website kun je dit reduceren tot enkele seconden. Daarnaast verhoog je de klanttevredenheid door snelle respons op vragen en problemen.

Tawk.to chat op jouw website

ipsis gebruikt de chatfunctionaliteit van Tawk.to. Een uitgebreide chat voor jouw website waarmee je de chat op jouw website helemaal zelf kunt instellen. Automatisch een pop-up als websitebezoekers 30 seconden op jouw website zitten? Geen probleem! Een automatische pop up bij specifieke pagina’s? Kan geregeld worden. Meerdere medewerkers die kunnen chatten? Dat regelen wij graag voor jou. 

Daarnaast beschikt dit systeem over de mogelijkheid chats te archiveren, tickets aan te maken voor vragen waar je nog antwoord op moet geven en vele andere functionaliteiten.

Meer informatie over chat op jouw website? Neem dan contact met ons op.