Klantportaal

Tevreden klanten zijn belangrijk voor ieder bedrijf. Een tevreden klant is immers een klant die blijft. Door een goed product te verkopen, uitstekende service te leveren en aftersales houdt je een klant tevreden. Een klantportaal is een middel om extra service aan jouw klant aan te bieden.

Tijd en kosten besparen 

Een klantportaal is een tool om jouw klanten te informeren, vragen te beantwoorden en contactmomenten met de klant te hebben. Daarnaast is het mogelijk om met een klantportaal gegevens up-to-date te houden. Hier kan de klant bijvoorbeeld zijn naam, adres en e-mailadres invoeren of wijzigingen. Met een klantportaal kan de klant zichzelf bedienen. Zo ben je minder tijd kwijt aan klantcontact en bespaar je kosten.

Door jouw website te koppelen aan je CRM, ERP of ander backofficesysteem kan je je klanten interactief en efficiënt informeren. De klanttevredenheid neemt toe door de mogelijkheid van selfservice die 24 uur per dag beschikbaar is.

 

Deel de liefde:

Heeft u vragen?