MS Dynamics CRM

Door het optimaliseren, vergroten en behouden van je klantbestand kan je de klanttevredenheid verbeteren, de klantwaarde laten groeien en de klantlevenscyclus verlengen. Deze methode is het uitgangspunt van klantgericht ondernemen, oftewel Customer Relationship Management (CRM).

CRM is een managementfilosofie waarbij de klant en zijn behoeften centraal worden gesteld. Om hiervoor te zorgen is het noodzakelijk om zoveel mogelijk data te verzamelen, waaronder bijvoorbeeld persoonlijke voorkeuren en aankoop- en contacthistorie. Om overzicht te houden en deze gegevens optimaal te kunnen benutten, biedt een CRM-systeem dé uitkomst. Zo heb jij alle gegevens duidelijk in kaart en bouw je aan een effectieve en duurzame relatie met jouw klanten.

In het bedrijfsleven van vandaag, maar ook zeker in die van morgen komen de mensen steeds meer centraal te staan. Een bedrijf is verbonden met zijn medewerkers, partners, leveranciers en vooral zijn klanten. Voor succesvolle marketing is de opbouw, analyse en de continue aanvulling van de data van groot belang.

Microsoft Dynamics CRM is innovatie

Microsoft Dynamics CRM is een systeem dat zich richt op te toekomst. Zo bestaan er verschillende extra functionaliteiten om het CRM systeem aan te koppelen. Door de inzet van Social CRM kan je meer resultaat halen uit jouw social media activiteiten. Volg klanten en relaties, beheer en analyseer online gesprekken en zet social media campagnes uit vanuit één systeem.

Microsoft Dynamics CRM altijd en overal

Naast de social media integratie werkt Microsoft Dynamics CRM op ieder mobiel apparaat, waardoor je gemakkelijk onderweg bij jouw gegevens kan. Dit wordt nog gemakkelijker gemaakt doordat je met het CRM systeem in jouw eigen cloud werkt. Eigen hard- en software en back-up systemen zijn niet meer nodig. Je hebt dankzij de cloud altijd en overal toegang tot je gegevens.

Een andere mogelijkheid die Microsoft Dynamics CRM biedt is big data. Dankzij big data kan je gebruik maken van de beschikbare informatie uit externe bronnen, om zo nog meer inzicht te krijgen in jouw klanten. Het CRM systeem helpt je trends en patronen te analyseren en dit om te zetten tot bruikbare informatie.

Door de inzet van Microsoft Dynamics streven wij ernaar om bedrijven proactieve en eenvoudige oplossingen te geven waarmee zij intern de samenwerking kunnen verbeteren en hun marketing nog succesvoller in kunnen gaan zetten.

Deel de liefde:

Heeft u vragen?