Wim Hypotheken

Wim klopte bij ipsis aan voor advies over een nieuwe website voor zijn bedrijf Wim Hypotheken. Dit advies is vertaald naar in een prachtig ontwerp dat perfect bij Wim Hypotheken aansluit. De website werd gevuld met nieuwe teksten, er werden mooie beelden toegevoegd en handige rekentools werden ingebouwd. Inmiddels staat de frisse en vernieuwde website live!

Frisse en vernieuwende website
Wim Hypotheken

De website moest het volgende zijn:

  • Trendy
  • Informatief
  • Duidelijk
  • Gebruiksvriendelijk voor jonge(re) mensen
Wim Hypotheken
Wim Hypotheken
Wim Hypotheken
Wim Hypotheken

Onafhankelijk en zelfstandig

Wim Hypotheken is jong, dynamisch en digitaal hypotheekadvies- en bemiddelingskantoor, bedoeld voor de startende huizenkoper. Zij begeleiden hun klanten bij het aanvragen van de juiste hypotheek en bij het nemen van belangrijke financiële beslissingen. Wim had nog geen website en klopte daarvoor aan bij ipsis. “Ik heb voor ipsis gekozen vanwege het feit dat ik het prettig vind om samen te werken met een bedrijf dat zowel een professionele website kan bouwen als de marketing daarvoor kan verzorgen”, legt Wim uit. Wim Hypotheken is een onafhankelijke adviseur en biedt daardoor een service aan voor minder kosten. Het was belangrijk dat dit onderdeel terug zou komen in de website. Daarnaast kunnen (potentiële) klanten van Wim zelf al veel regelen. Ook de onderdelen die zij zelf kunnen regelen moesten goed en duidelijk terug komen op de website.

De website van Wim Hypotheken is volledig op maat gemaakt en aangepast aan de wensen van Wim. Tijdens het ontwerpproces kwamen er al belangrijke onderdelen naar voren: de websitegebruikers moesten aan de hand van een stappenplan duidelijk zien wat er van hen wat verwacht en wat ze van Wim Hypotheken konden verwachten. In zeven stappen wordt er nu duidelijk gemaakt hoe het aanvragen van een hypotheek verloopt. Om te benadrukken dat Wim een van de goedkopere hypotheekadviseurs is, is er op de home gekozen voor een metertje waarop dit wordt aangegeven. “Ik ben heel tevreden over de website. Hij is trendy, informatief en gebruiksvriendelijk voor jonge mensen”, vertelt Wim.

Zelf doen door middels van modules

Een belangrijk onderdeel in de website zijn de diverse modules. De websitebezoekers kunnen al veel zelf doen en berekenen op de website. Zo bevat de website een rekenmodule waarmee je zelf een indicatie van jouw maximale hypotheek kunt berekenen. Daarnaast bevat de website een afsprakenmodule. Hiermee kunnen websitebezoekers direct een afspraak inplannen met Wim. Ze kunnen zelf kiezen waarover het gesprek gaat, wanneer ze het gesprek willen en op welk tijdstip.

In het kader van ‘zelf doen’ is er een onderdeel met downloads op de website gemaakt. Hier kunnen de klanten van Wim handige bestanden downloaden met tips over welke documenten er nodig zijn, een berekeningsformulier en werkgeversverklaring. Aan alle aspecten van de hypotheek wordt gedacht.

Klanten aan het woord

Ervaringen van andere klanten bieden niet alleen vertrouwen en eerlijkheid, maar zijn ook goed voor de vindbaarheid van een website. Naast de mogelijkheid om klantervaringen te plaatsen op de website, is er ook een koppeling gemaakt met The Feedback Company. Deze tool biedt de mogelijkheid om beoordelingen te ontvangen op de geleverde dienst. Klanten krijgen een e-mail met een uitnodiging om feedback te geven en een aantal vragen te beantwoorden. De beoordeling wordt op de website getoond en in sommige gevallen ook in de zoekresultaten van Google.

“Wij zijn erg tevreden over de website en de aanpak van dit project. Het verliep snel, duidelijk, helder en oplossingsgericht. Het geleverde product, de website, is erg mooi!” Sluit Wim af.

Deel de liefde:

Heeft u vragen?