Onze aanpak

Wij werken met drie bouwstenen: strategie & concept, creatie & realisatie, exploitatie & optimalisatie. Wij geloven dat wanneer een project is opgebouwd met deze drie bouwstenen er een dergelijk structuur is waarvan jouw merk, product of dienst optimaal kan profiteren.

Kennismaken met ons

Het kan zijn dat jij één of meerdere van deze bouwstenen zelf al op orde hebt. In dat geval vullen wij jou graag aan zodat de structuur compleet is. Wanneer de drie bouwstenen zorgvuldig geïntegreerd zijn, heb jij een campagne die effect creëert! 

Strategie & concept

Binnen strategie & concept bepalen we de basis, het fundament waarop wij bouwen. Aan de hand van de doelgroep en doelstellingen bepalen we de aanpak. Dit resulteert in een marketingplan, waarin de crossmediale mediamix en mediaplanning is opgenomen.

Creatie & realisatie

Wanneer er een dergelijk fundament is gelegd, kan er worden gebouwd. Met de bouwstenen creatie & realisatie werken we het creatieve concept uit. Dit creatieve concept is de motor waarmee we jouw merk, product of dienst in de markt zetten. Wij zijn een fullservicebureau; wij maken, regelen en coördineren alles.

Exploitatie & optimalisatie

De derde en laatste bouwsteen is exploitatie & optimalisatie. Hiermee zetten we de puntjes op de i en creëren we effect. Met een goed concept en de juiste media alleen ben je er namelijk nog niet. Succes draait om het blijven bewaken en optimaliseren. Dit doen wij graag voor jou, zodat het maximale effect wordt gecreëerd.

 

Graag een

Leadgeneratie is een marketingmethode waarbij verschillende middelen ingezet kunnen worden. Adverteren, direct marketing, Google AdWords, websites, etc. Het doel van leadgeneratie is het genereren van leads door het adverteren en aanbieden van relevante content.

Bepalen doelen en doelgroep

Voordat gestart wordt met leadgeneratie bepalen wij, samen met jou, eerst jouw doelgroep en doelstellingen. Wie wil je bereiken en wat wil je behalen?

Marketingmiddelen bepalen en creëren

Na een korte intake wordt bekeken welke marketingmiddelen gebruikt gaan worden en welke middelen gecreëerd moeten worden. Hierna wordt gestart met het ontwikkelen ervan, denk aan: teksten, beelden, landingspagina’s, advertenties, etc.

Start campagne

Na het creëren van de middelen wordt de campagne gestart volgens de planning die wij samen hebben ontwikkeld. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat een AdWords-campagne gestart wordt in week 1, samen met een direct marketingcampagne. Een week later kan dan bijvoorbeeld een advertentie geplaatst worden en weer een week later kan gestart worden met telemarketing.

Doorlopend evalueren

De leadgeneratie campagne wordt doorlopend geëvalueerd. Zo kunnen wij bij langlopende campagnes nog tijdig bijsturen om de doelstellingen te behalen. Hierdoor wordt het resultaat zo hoog mogelijk!

Deel de liefde:

Heeft u vragen?