Onze aanpak

Wij werken met drie bouwstenen: strategie & concept, creatie & realisatie, exploitatie & optimalisatie. Wij geloven dat wanneer een project is opgebouwd met deze drie bouwstenen er een dergelijk structuur is waarvan jouw merk, product of dienst optimaal kan profiteren.

Kennismaken met ons

Het kan zijn dat jij één of meerdere van deze bouwstenen zelf al op orde hebt. In dat geval vullen wij jou graag aan zodat de structuur compleet is. Wanneer de drie bouwstenen zorgvuldig geïntegreerd zijn, heb jij een campagne die effect creëert! 

Strategie & concept

Binnen strategie & concept bepalen we de basis, het fundament waarop wij bouwen. Aan de hand van de doelgroep en doelstellingen bepalen we de aanpak. Dit resulteert in een marketingplan, waarin de crossmediale mediamix en mediaplanning is opgenomen.

Creatie & realisatie

Wanneer er een dergelijk fundament is gelegd, kan er worden gebouwd. Met de bouwstenen creatie & realisatie werken we het creatieve concept uit. Dit creatieve concept is de motor waarmee we jouw merk, product of dienst in de markt zetten. Wij zijn een fullservicebureau; wij maken, regelen en coördineren alles.

Exploitatie & optimalisatie

De derde en laatste bouwsteen is exploitatie & optimalisatie. Hiermee zetten we de puntjes op de i en creëren we effect. Met een goed concept en de juiste media alleen ben je er namelijk nog niet. Succes draait om het blijven bewaken en optimaliseren. Dit doen wij graag voor jou, zodat het maximale effect wordt gecreëerd.

 

Graag een

Online adverteren is een uitstekend medium als je een heel duidelijk beeld hebt van de doelgroep. Je kan hiervoor verschillende kanalen kiezen, waarbij het gebruik van Google AdWords en social media adverteren toch wel de meest bekende zijn.

Voordeel van online adverteren is dat je ervoor zorgt dat jouw product of dienst zichtbaar is waar en wanneer je dat wilt. Daarnaast bepaal jij zelf je maximale budget en betaal je alleen voor het aantal keer dat jouw advertentie wordt aangeklikt.

Korte intake

Voordat wij beginnen met jouw online advertentiecampagne wordt een uitgebreide intake afgenomen. Hierbij gaan wij bekijken welke kanalen je gebruikt, wat je doelstellingen zijn en of er landingspagina’s gecreëerd moeten worden. Bij de intake hoort ook een zoekwoordonderzoek, waardoor er woorden gebruikt worden die aansluiten bij het zoekgedrag van jouw doelgroep.  

Landingspagina

Indien je een beoogde landingspagina hebt zullen wij de tekst optimaliseren en zorgen dat de pagina voldoet aan de normen van Google. Hoe beter de landingspagina aansluit bij de campagne, hoe beter jouw campagne uiteindelijk beoordeeld wordt door Google.

Heb jij nog geen landingspagina zetten wij deze voor je op. Dat kan in jouw eigen CMS systeem of je maakt gebruikt= van ons Umbraco CMS. Dit CMS leent zich uitstekend voor doeleinden als leadgeneratie.

Opzetten campagne

Na het zoekwoordonderzoek en het optimaliseren van de landingspagina kan de campagne opgezet worden. Met de input van de intake wordt hier de campagne opgezet, de doelgroep getarget en worden doelen ingesteld om het succes van de online advertentiecampagne te meten.

Analyseren en bijsturen

Na een aantal weken resultaten checken wordt de campagne uitgebreid geanalyseerd en kunnen we bepalen of de campagne de doelstellingen gaat behalen. Zo kunnen wij tijdig bijsturen in het geval dit niet zo is. Daarnaast biedt dit een mogelijkheid om de campagne nóg verder te optimaliseren om de kans op conversie (contact opnemen, bellen, kopen, etc.) te verhogen.

Deel de liefde:

Heeft u vragen?