Onze aanpak

Wij werken met drie bouwstenen: strategie & concept, creatie & realisatie, exploitatie & optimalisatie. Wij geloven dat wanneer een project is opgebouwd met deze drie bouwstenen er een dergelijk structuur is waarvan jouw merk, product of dienst optimaal kan profiteren.

Kennismaken met ons

Het kan zijn dat jij één of meerdere van deze bouwstenen zelf al op orde hebt. In dat geval vullen wij jou graag aan zodat de structuur compleet is. Wanneer de drie bouwstenen zorgvuldig geïntegreerd zijn, heb jij een campagne die effect creëert! 

Strategie & concept

Binnen strategie & concept bepalen we de basis, het fundament waarop wij bouwen. Aan de hand van de doelgroep en doelstellingen bepalen we de aanpak. Dit resulteert in een marketingplan, waarin de crossmediale mediamix en mediaplanning is opgenomen.

Creatie & realisatie

Wanneer er een dergelijk fundament is gelegd, kan er worden gebouwd. Met de bouwstenen creatie & realisatie werken we het creatieve concept uit. Dit creatieve concept is de motor waarmee we jouw merk, product of dienst in de markt zetten. Wij zijn een fullservicebureau; wij maken, regelen en coördineren alles.

Exploitatie & optimalisatie

De derde en laatste bouwsteen is exploitatie & optimalisatie. Hiermee zetten we de puntjes op de i en creëren we effect. Met een goed concept en de juiste media alleen ben je er namelijk nog niet. Succes draait om het blijven bewaken en optimaliseren. Dit doen wij graag voor jou, zodat het maximale effect wordt gecreëerd.

 

Graag een

SEO, oftewel zoekmachine optimalisatie, is een belangrijk onderdeel van jouw website. Niet enkel het ontwerp en de techniek van je website moeten in orde zijn, maar ook de teksten moeten voldoen aan de normen van Google. Zo zorgen wij voor een goede en langdurige organische vindbaarheid van jouw website.

Beoordelen huidige situatie

Voordat begonnen kan worden met het optimaliseren van de organische vindbaarheid is het belangrijk om de huidige situatie te beoordelen. Hiervoor wordt oa. Google Analytics gebruikt, maar ook tools als Cuutio.

Signaleren verbeterpunten

Met behulp van een zoekwoordonderzoek wordt gekeken waar mogelijkheden liggen om de huidige content te verbeteren. Daarnaast kunnen wij voorstellen doen voor zoekwoorden die jij nog niet gebruikt, maar wel relevant verkeer op kan leveren.

Optimaliseren teksten

Naar aanleiding van het zoekwoordonderzoek worden de teksten op de website geoptimaliseerd. Hierbij worden de laatste SEO-regels in acht genomen om jouw website ook op de lange termijn goed vindbaar te laten zijn.

Analyseren en bijsturen

Nadat de wijzigingen zijn doorgevoerd en je website is geoptimaliseerd om organisch goed vindbaar te gaan worden, is het belangrijk om dit te blijven monitoren. Waar zijn nog verbeterpunten merkbaar en hoe kunnen wij de organische vindbaarheid op een vast hoog niveau vasthouden?

Deel de liefde:

Heeft u vragen?