STRATEGIE & CONCEPT Je weet dat je hard aan de weg moet timmeren om jouw bedrijfsdoelen te behalen, maar waar moet je beginnen? Wat is er mogelijk met jouw marketingbudget en hoe zet je dat budget het beste in? In een eerste, oriënterend gesprek denken wij met je mee. Er volgt een duidelijk advies in de vorm van een marketingstrategie, die wij uitgebreid met je bespreken. We maken afspraken, een plan van aanpak en daarna gaan we aan de slag. Campagnes worden uitgerold, content wordt gemaakt, kortom: er wordt werk verzet. Op die manier wordt er resultaatgericht gewerkt aan het behalen van jouw doelen. BEREIK JOUW DOELEN MET DE IDEALE MARKETINGMIX add inbound add social add outbound add tools BEREIK JOUW DOELEN MET DE IDEALE MARKETINGMIX add inbound add social add outbound add tools ADD INBOUND Vindbaarheid, zichtbaarheid, kennisdeling en een band opbouwen met de potentiële klant: daar draait inboundmarketing om. Je wordt autoriteit voor jouw doelgroep, zodat jouw ideale klant jou weet te vinden, in plaats van andersom. CONTENT MARKETING DISPLAY E-MAILMARKETING PERSBERICHTEN SEA SEO CONTENT MARKETING DISPLAY E-MAILMARKETING PERSBERICHTEN SEA SEO ADD INBOUND Vindbaarheid, zichtbaarheid, kennisdeling en een band opbouwen met de potentiële klant: daar draait inboundmarketing om. Je wordt autoriteit voor jouw doelgroep, zodat jouw ideale klant jou weet te vinden, in plaats van andersom. ADD SOCIAL Remarketing: het herhalen van een relevante boodschap zorgt ervoor dat jouw doelgroep je niet vergeet. Listening/webcare: weet wat er over je wordt gezegd en reageer direct. Social advertising: superscherp targeten brengt jou dichtbij de doelgroep. Social content: eigentijdse, vlotte content zorgt voor enthousiaste volgers. Influencer: zet succesvolle social mediatoppers in voor het beste resultaat. REMARKETING LISTENING/WEBCARE SOCIAL ADVERTISING SOCIAL CONTENT INFLUENCER ADD OUTBOUND Beurzen: dé kans om jouw doelgroep echt te leren kennen. Adverteren (print): zet jezelf in de spotlight: all eyes on you. Direct mail: we ontvangen nog maar weinig papieren post, dus opvallen doe je met DM. Outdoor: val op daar waar de doelgroep veel komt: op straat en in de sportschool bijvoorbeeld. Maar vergeet ook auto- en gevelbelettering niet. ADVERTEREN PRINT BEURZEN DIRECT MAIL OUTDOOR ADVERTEREN PRINT BEURZEN DIRECT MAIL OUTDOOR ADD OUTBOUND Beurzen: dé kans om jouw doelgroep echt te leren kennen. Adverteren (print): zet jezelf in de spotlight: all eyes on you. Direct mail: we ontvangen nog maar weinig papieren post, dus opvallen doe je met DM. Outdoor: val op daar waar de doelgroep veel komt: op straat en in de sportschool bijvoorbeeld. Maar vergeet ook auto- en gevelbelettering niet. ADD TOOLS Door de juiste tools in te zetten kun je jouw marketingmix naar een hoger niveau tillen. Scoor leads met een leadgeneratietool, zet leads om in klanten dankzij marketingautomation en ontdek wat klanten echt van je vinden met een reviewtool. Benieuwd wat alle inspanningen hebben opgeleverd? Wij hebben de juiste tools om dit in kaart te brengen. LEADGENERATIE MARKETING AUTOMATION REVIEW WEBANALYSE