STRATEGIE & CONCEPT

Je weet dat je hard aan de weg moet timmeren om jouw bedrijfsdoelen te
behalen, maar waar moet je beginnen? Wat is er mogelijk met jouw marketing­budget en hoe zet je dat budget het beste in? In een eerste, oriënterend gesprek denken wij met je mee. Er volgt een duidelijk advies in de vorm van een marketingstrategie, die wij uitgebreid met je bespreken. We maken
afspraken, een plan van aanpak en daarna gaan we aan de slag. Campagnes worden uitgerold, content wordt gemaakt, kortom: er wordt werk verzet. Op die manier wordt er resultaatgericht gewerkt aan het behalen van jouw doelen.

BEREIK JOUW DOELEN MET DE IDEALE MARKETINGMIX

ADD INBOUND

Vindbaarheid, zichtbaarheid, kennisdeling en een band opbouwen met de potentiële klant: daar draait inbound­marketing om. Je wordt autoriteit voor jouw doelgroep, zodat jouw ideale klant jou weet te vinden, in plaats van andersom.

ADD SOCIAL

Remarketing: het herhalen van een relevante boodschap zorgt ervoor dat jouw doelgroep je niet vergeet.

Listening/webcare: weet wat er over je wordt gezegd en reageer direct.

Social advertising: superscherp targeten brengt jou dichtbij de doelgroep.

Social content: eigentijdse, vlotte content zorgt voor enthousiaste volgers.

Influencer: zet succesvolle social mediatoppers in voor het beste resultaat.

ADD OUTBOUND

Beurzen: dé kans om jouw doelgroep echt te leren kennen.

Adverteren (print): zet jezelf in de spotlight: all eyes on you.

Direct mail: we ontvangen nog maar weinig papieren post, dus opvallen doe je met DM.

Outdoor: val op daar waar de doelgroep veel komt: op straat en in de sportschool bijvoorbeeld. Maar vergeet ook auto- en gevelbelettering niet.

ADD TOOLS

Door de juiste tools in te zetten kun je jouw marketingmix naar een hoger niveau tillen. Scoor leads met een leadgeneratietool, zet leads om in klanten dankzij marketingautomation en ontdek wat klanten echt van je vinden met een reviewtool. Benieuwd wat alle inspanningen hebben opgeleverd? Wij hebben de juiste tools om dit in kaart te brengen.