De website is vernieuwd en wij zijn gestart met inboundmarketing. Zo wordt, door middel van het verspreiden van blogs en artikelen, aan de organische vindbaarheid gewerkt en biedt de nieuwe website de juiste basis om de komende jaren op voort te borduren.

Onze oplossingen

De nieuwe website voor GPC Purmerend is gebouwd in Umbraco, een open source contentmanagementsysteem gebaseerd op ASP.NET. De homepagina van de nieuwe website biedt een goed kijkje in de werkzaamheden van GPC Purmerend. Enerzijds is er een korte bedrijfsintroductie en anderzijds biedt de homepagina ook meer informatie over poedercoaten, referenties en de laatste drie items van het nieuwsoverzicht.

Inboundmarketing

Onder de noemer inboundmarketing creëert ipsis maandelijks een aantal contentpagina’s over poedercoaten en de markten waarin GPC Purmerend opereert. Zo zijn er artikelen geschreven over de mogelijkheden van poedercoaten, de voordelen van poedercoaten en ook over het belang van een goede planning. 

Daarnaast zijn er tijdens de eerste maanden van het inboundmarketingcontract werkzaamheden uitgevoerd om de nieuwe teksten te schrijven voor de hele website en is er een start gemaakt met het uitschrijven van projecten.

Al met al een flinke verbetering voor GPC Purmerend. De nieuwe website is modern en biedt, mede door de vele artikelen, een goed kijkje in de wereld van het poedercoaten. De verbeteringen zijn ook terug te zien in de statistieken. Een aantal zoekwoorden staat al op positie 1 in Google en andere zoekwoorden stijgen langzaam richting de hoogste positie. De posities van de zoekwoorden worden gemeten met Cuutio. Voor een overzicht, zie de laatste afbeelding in de slider.

Bekijk het resultaat

Naar de website